Reklama firmy to bardzo ważna sprawa, ponieważ konkurencja w każdej branży coraz bardziej rośnie. Dlatego musimy w jakiś sposób zdobyć zaufanie klientów, a także ich sympatię, aby nasza współpraca była długofalowa.
Dobry kontakt
Liczy się przede wszystkim dobry kontakt z klientem, dlatego trzeba umieć rozmawiać, ale również dostawać się wprost przed oczy odbiorców. Zawsze skupiajmy się na klientach nowych oraz na klientach stałych. Ci pierwsi muszą wiedzieć, dlaczego warto z nami współpracować na stałe. Ci drudzy muszą wiedzieć, że doceniamy to, że są z nami. To właśnie gadżety firmowe zaplecze stanowią szansę na pozostanie w stałym kontakcie z naszym klientem. To drobiazgi, ale mogą przynieść nam naprawdę wiele dobrego. Ludzie nawet podświadomie po prostu lubią dostawać prezenty, poza tym zaczyna wtedy działać psychologiczna zasada wzajemności. Gdy klient dostanie, choćby najdrobniejszy gratis wtedy czuje się zobowiązany a także bardziej zaangażowany w transakcje, jakie przeprowadza z nami. Poczytajmy sobie o skutecznej sprzedaży, tam zawsze podkreślana jest właśnie wartość zasady wzajemności.
Szeroki wybór
Rynek, który oferuje gadżety firmowe zaplecze jest naprawdę szeroki. Możemy przebierać w setkach różnych produktów od długopisów po produkty z wyższej półki cenowej, jak na przykład rzeźbione szachownice i tym podobne. Musimy wyczuć kiedy i jaki gadżet należy zaoferować. Wszystko zależy oczywiście od wysokości zamówienia oraz szansy na dalszą współpracę. Nauczmy się doceniać również małych klientów, którzy jednak są klientami stałymi i to jest ważne. Dają naszej firmie stały zysk. Dopasujmy także gadżety firmowe zaplecze do osoby klienta, jeśli wiemy, że ma dzieci to może warto zainwestować w coś właśnie dla nich, jeśli z kolei prowadzi aktywny, nowoczesny tryb życia odpowiedni będzie pewnie firmowy pendrive lub Power bank. Niezależnie od tego, o jaki gadżet chodzi powinniśmy zadbać o to, by był on dobrej jakości. Budzik, który po tygodniu przestanie chodzić nie jest dobrym pomysłem. To musi być coś trwałego, co cały czas będzie przypominać o naszej firmie. Świetnym pomysłem są kalendarze, ponieważ długofalowo pozostają z odbiorcą, są praktyczne i przydają się prawie każdemu, kto pracuje, czy prowadzi własną firmę. Gadżety to naprawdę świetny pomysł reklamowy, dlatego przemyślmy dobrze naszą strategię i zainwestujmy w nie.
Artykuł powstał w oparciu o materiały przygotowane przez firmę Pola Studio